سحرسحر، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

نازه لبخنده سحر

چهارماهگی کوشولو

1391/11/22 0:44
نویسنده : unique
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم مروارید وجودم میگن توی 4ماهگی خدای مهلبون به جسم نینی جیگمل من روح میدمه.تازشم واسه خودت کلییییییییییییییی بزرگ میشی میشنوی میبینی حسسس می کنی چون یه آدم کامل شدی مبارک مبارک باشهniniweblog.com انسان شدنت خداروشکر که تا این مرحله از زندگی دنیای من سالم رسیدی

نفسم.باید دیگه بیشتر مراقبت باشم که نترسی از چیزی.آرامش بیشتری نیاز داری واسه کامل کامل شدن.البته اگه ویار شدید من و بهونه گیری های آجی بهاربگذاره

قربون اون قد و بالای کوچولوت برم من! یه عالمه دوستت دارمniniweblog.com، بعضی وقتا که تو رو توی بغلم تصور میکنم، از هیجان نفسم بند میاد.وقتی توی دلم تکون میخوری از لذت و احساس لبریزم میکنی، مامان با تمام احساسش منتظر در آغوش کشیدن توست...  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)